.
«انتقاد کردن» به معنی اشکال گرفتن به «گفتار» و «رفتار» دیگران است.
همیشه منفی نیست.
بعضی مواقع وقتی از کسی انتقاد می کنیم قصد داریم کمک کنیم تا فرد مقابل خود را اصلاح کند.
یا اگر کسی از ما انتقاد کرد ، شاید قصد داشته باشد ما را راهنمایی کند.
انتقاد وسیله ای است برای «تشویق» و افزایش «رشد» .
انتقاد، دارویی تلخ ولی مفید است ، زمانی مؤثر است که به موقع و درست تجویز شود، در غیراین صورت نه تنها باعث بهبودی نمیشود بلکه منجر به تشدید بیماری
ادامه مطلبما را در سایت 7 SURVIVAL STRATEGIES FOR THE INTROVERTED TEACHER دنبال میکنید
برچسب: انتقاد,انتقادات مسلسل مامون وشركاه,انتقاد پذیر به انگلیسی,انتقادات باب الحارة 8,انتقادات مسلسلات رمضان 2016,انتقادات مسلسل نص يوم,انتقاد مسلسل الاسطورة,انتقاد کامفیروزی,انتقاد دانشجو از,انتقاد واعلان العيوب, نویسنده: بازدید: 117